Ahad, 11 September 2011

SEGMEN SIMPLE : SAYA SUKA MAKAN. KORANG?

jom join segmen plak..KLIK SINI OK
due date : 
14/09/2011 (11.59 malam)
a. Namakan sekurang-kurangnya 5 Jenis Roti Canai yang terdapat di Malaysia.
  • roti sardin
  • roti telur
  • roti USA
  • roti nan
  • roti prata
b. Namakan sekurang-kurangnya 3 Jenis Lauk Nasi Lemak yang terdapat di Malaysia.
  • sambal ikan bilis
  • sambal sotong
  • sambal udang
c. Namakan sekurang-kurangnya 3 Jenis Burger yang terdapat di Malaysia.
  • burger benjo
  • burger special 
  • burger ayam
  • burger daging
d. Nyatakan makanan dan minuman yang paling saya gemar dan beritahu kenapa.
 
sebenarnya semua makanan saya suka..hahhah tapi saya paling suka makan laksa + telur rebus..nyum2..hihihi
saya suka minum milo ais..taktau knpa tapi saya mesti order air ni..mybe sedap kot...hihihi

2 ulasan:

  1. http://sitiazlinaishak.blogspot.com/2011/09/segmen-simple-saya-suka-makan-korang.html

    mai la singgah....=)

    BalasPadam
  2. terima kasih kerana sudi join. jom terjah geng yang join segmen ni gak. sori list baru kuar. bleh check kat sini.

    "LIST SEGMEN SIMPLE : SAYA SUKA MAKAN. KORANG?"

    BalasPadam